28/04/13

Jumaatku dan Sabtuku dan Ahadku




Sabtuku





Menggila di pameran pengantin Ampang Point semalam sejurus selesai shoot video.



Aku penat record video selama 2jam. Orang lain semua muka bahagia mesti dah berangan nak kawen.


Lepas keluar dari Ampang Point eh tetibe nampak My Mom Chicken Rice MMCR Linda On pastu eh jom g makan dan ternyata hampa.




Jumaatku




Ni sehari sebelum tu yang mana bukan poyo sangat nak makan sambil belajar, tapi ambik mood sebab petang tu ada practical Otomotif. Plain water penting Keknis kata....


Bila start makan ni, aku dah malas tengok laptop HAHA nampak di situ aku lebih pentingkan makan daripada peperiksaan besar. Malah masa SPM dulu, aku sempat je makan nasi bungkus dengan Mira Azyyati padahal orang lain cuak baca PSI aka Pendidikan Syariah Islamiah. Selama ni okay je dapat A1 , Tuhan balas dapat B3. Aku rasa nak menangis. Okay dah menangis dah pun sebab tu cerita 2008. Eh panjang pulak cakap ye..maaf maaf.






AHADKU




LAILAILAI ok bukan laila.
Penat weh minggu ni. Tapi alhamdulillah habis dah satu shoot video, satu exam practical, satu assignment case study yang sangat leceh Say alhamdulillah~~.

Tapi berbondong-bondong tugasan lagi menunggu. Takpe macam tak biasa bersabar. Persoalannya kalau setiap masa macam ni, bilakah ada masa untuk study final exam pulak?Sebulan je lagi -,-

Bye nak g makan tengahari. 

Tiada ulasan: