23/11/12

Baby Kelly jadi famous.


Okay aku rasa semua orang dah kenal kereta aku. 


Tadi orang yang tolong jumper kan cakap " ohh kete ni, biasa dah saya nampak area ni"

Even Hafiz bf Azean siap boleh update lagi kereta aku tengah ada dekat petrolpump area Greenwood pukul sekian sekian, siapa yang pandu sekian sekian.




Mungkin boleh start buat business kereta sewa lepas ni. Pftt.


Have to work my ass. 20 pages pasal issue lelaki masuk kolej perempuan. Aku nak goreng ape? Malasnyaaaaaaa. Betul lah orang cakap, jangan suka sangat nanti benci. Dulu aku suka sangat Dr Naail, sampaikan berpost-post entry pasal dia. Semenjak dia keep cancelling the class, rasa xsyok dah,apetah lagi nak buat replacement class pada hari weekeng goshhh. Paper midterm pun tak dapat-dapat. Baru nak bajet carrymark. Apapun takboleh.


Sepatutnya minggu ni harus berehat bersama keluarga di kampung bukannya menghadap Window Microsoft Office. Choiiii.



# congratez netball team members block G, you gais did such a good job. ;')






Tiada ulasan: