21/11/12

Week 10 * senyum , ade 4 minggu lagi sebelum week 14, classes end!!

 Selamat malam. Menulisnya saya di sini bermakna tengah takde keje ^^ (baru siapkan assignment laws) tapi tapi next week ade midterm (tak habis-habis), quizzes dan juga test economics
 (economy : scary) pfttt tapi kita abaikan dulu yang minggu depan. Malam ni nak update belog 3-4 perenggan pastu pakai masker (yayy) dan tidur dengan senyuman sebab esok nak hangout tengok Twilight , Bella jadi vampire (baru nak bersosial setelah masuk week 10 pheww) yayyyiuuuuyee *sorak gedik ketua pasukan netball ahaks.



Okay masuk perenggan baru cerita baru. Persoalannya kenapa duit cepat je habis? Check balik record duit masuk, iaitu pada 11/11 ayah bank in 200 rupiah  duit makan tapi sekarang 21/11 jadi singgit je balance ~,~ .  RM18 sehari makan? Okay gemok. Tambahan lagi saya terguna duit bisnes RM 30+ 40+10 sebab nak shopping dekat uptown minggu lepas -.- jadi retained earning saya tidak dapat diretained lagi. :O Oleh itu saya akan berpura mesej ayah macam ni haa ;

" Sedihhnyaaa op kalo tengok anok sendiri makan megi  je op sebab takdok duit nak topap minyok nok beli kat luor op? ;(  "

Sounds gediks kan? Tapi taktik comel ni menjadi. *tingtingting (bunyi duit masuk)


Okay perenggan ketiga. Minggu lepas kitorang jadi zoo volunteers. Aku bersih 6 kandang. Kandang musang paling busuk Masya Allah dia punya shit tu kann alahaiiii. Relaku matiiii. Penat tapi really enjoyed that dayyy. Walaaaaa. Nak tengok gambar 12 mega pixel? Kahkah.



2009 till now.  ohhmy really? 4 yrs going to 5 yrs :O you you you ladies are complements to me. yes we yell each other, but my life is not perfect without you you you ladies. okay stop.kalo nak buat entry bff kena buat satuu entry panjanggggg baru dapat hadiah handbag next birthday ye dak..eh?




Amboiii Atiey kemain kau berkepit ehhhh. Ingat dosa pahala sikit :D
Check balik fone aku, penuh gambar kau dengan abang EDDIEAZWA je khennn.
Gambar aku setuet. Choiii.


Satu-satunya gambar bukti buat kerja sukarela. Yang lain semua gambar Atiey dengan abg EDDIEAZWA dalam fone T_T tak kuasa nak upload byee.


Time aku takde kejaa, hang pulak ade kejaaa. Oh masa mencemburui kita.....

Tiada ulasan: