4/08/13

Kesilapan bodoh dan memalukan.

Well, ni masuk week 9 practical. Semua benda kalo bab teknikal;- fotostat, print, scan, fax, hantar surat, hantar invoices blablabla memang tapenah silap lagi setakat ni. Ehem tetibe tadi sebab nak cepat sebab orang push (driver company yang suka badmood), tersalah hantar dokumen. Patut bagi yang asal, aku pegi bagi yang dah fotostat. Aku takleh orang push nak cepat, aku akan menggelabah sama macam kalo kete cucuk ikut belakang, automatik akan bawak laju -.-.

Pastu dahla dokumen tu penting and bahaya, bahaya di sini sebab ia berkaitan duit puluhan ribu, gelabah gak la nak call balik driver company sebab nak stop dokumen tu drpd sampai ke tangan orang sepatutnya. Seb bek bulan puasa memang muka pucat,so tadi mana ada orang perasan pucat ke tak.

Aku rasa kalau tak ayah aku senior staf kat sini, mahu aku kena lempang tadi dengan Abg Man HAHA. Yela, apepon tak boleh. Dia suruh aku sebab dia ade meeting, last sekali dia yang kena hantar sendiri. Haii malu nye --,-- nasib baik nak dekat cuti Raya dah, takpe nanti lepas raya moga-moga dia lupakan huhu.


Eh so far, aku takde keje la seminggu dua ni sebab supervisor dah cuti awal-awal dan dia ada bagi satu kerja, tapi rumit gila dan aku tak faham. Malas la ambik risiko buat.. Ada keje susah dan serabut gila, takde keje rasa memang macam orang gila, mulut ternganga ngadap laptop.

Serba tak kena.

 So cepat-cepat la datang week 12,bolehla aku buat goodbye no see again party untuk staf yang terlibat. Tak lama dah pun cuma 4 minggu je bila dibuat ringkasan.Lepas tu packing barang balik Gombak ngadap quiz test lagi cool dan rilex dan tak menggelabah macam alam kerja kot. Phewww.

Tiada ulasan: