5/11/12

Messy Monday.


Kita mulakan entry harini dengan membaca doa sebelum makan dulu yumm yumm ^^



Iteww bosan laaaa. Sebab tu ni haa tengah taip cerita hari ini. Nanti tua nak bagi cucu baca. " Nak tengok blogspot nenek tak?" Cucu jawab: " Eyuuu what's that. Twitter pun bagi kitorang kuno gileww dah tau nek" K fine T_T.

Bilik sunyiiiii sebab dua bffs pegi exam, sangat tak cool.Sorang lagi pegi hosp lawat pak cik yang kena heart attack dekat Shah Alam. Aku rasa mulut aku masin sekarang sebab baru semalam cakap pasal ni perkara terus terjadi ok saya mintap maap O_o



Harini sangat penat tahu. Sebab kelas penuh.Mula-mula group exercise accounting yang meroyan jugak la jawab. Satu jam baru habis jawab T_T

Next kelas FM yang crowded dan penuh dengan kebisingan. Dengan quiz nye lagi, suruh study cost of capital yang keluar leasing, tak ke gile? Mengamuk satu kelas. Dengan demikian aku give up keluar awal. Pegi makan sandwich telur dekat cafe sorang-sorang lagi bagus.nyumnyum*

Lepas tu kelas marketing ( harus ke update semua kelas harini lols). Harini topic pasal demographic haaaa bersemangat aku bab Geografi ni. Hello semua, kalau saya tak ambik so called accounting ni, ataupun nama panjangnya business administration islamic banking & finance ( tamak semua nak), maybe saya akan mendalami bidang Geografi kot. Tapi nak keje ape ye, penulis buku teks Geografi tingkatan 3 ke? :O


Okay still in kelas marketing. Tengok ni haa budak-budak 4 orang ni kurang hajaa main talipon semasa cikgu mengajar. Yang sorang tu lagi kuang haja siap on9 guna laptop bagai.


Tapi kan kan kan tadi I intai kertas test diorang dapat 13/15... ohhhhh patutla boleh berlagak. Genius mius rupanyaaa. Okay lah malas dah menyibuk hal orang lain kali. Huahua.



Tapi takpe case study kitorang pun (geng tak genuis tapi bersungguh) dapat markah best kali ni. Ignore my handwriting please dengan grammar berterabur haha dah lecturer bagi masa setengah jam je untuk 4 essays so nak expect ape kan -,- tapi eh eh Jaffnie cakap kalau tulisan hodoh, tuan mesti cun. Eh? I tak cakap, bff I cakap.

Lepas tu kelas economics, berakhir pukul 5 petang. Zzzz. Eh kelas yang scary tak penah mengantuk okayyy. Scary nak mampuih. Jumaat ni midterm o_O Ya Allah permudahkan lah urusan hamba...


Youu know what, perkara paling I tak suka dalam dunia bukanlah kena maki dengan orang tetapi adalah benda yang lembab, basah, dan menunggu which is my lovey lovey broadband.  Bye la.Nak pegi sidai baju yang baru basuh, study sikit, iron baju pastu zzzz.

Good early night semua ;)


Kita akhiri entry kali ini dengan membaca doa selepas makan burpp burpp ^^


Damn it, so buruk of me. Buruk tang muka macam siput China sebab demam + buruk cara orang gemok makan. Saya berharap baby saya tak beralih arah setelah melihat gambar sedemikini. Tsk.

Tiada ulasan: