18/06/12

Sleep Paralysis ke syaiton?

Sebenarnya benda ni dari Ramadhan tahun lepas lagi kot berlaku..and bersambung-sambung sampai sekarang. Masalahnya setiap bulan. Mula-mula dulu takut. Lepas kena mesti nak nangis, takleh tido,end up tutup muka dengan selimut tapi mata keras sampai pagi. Sekarang dah lali. Tapi rasa geram.

Tapi tapi tapi most sleep paralysis yang aku dengar pasal kena tindih. Aku bukan kena tindih dah, tapi kena cekik. Kau ade? -.- Kena cekik sampai takleh nak bernyawa,makin lawan makin kuat dia cekik, end up biar macam tu je. Pastu bila sleep paralysis tu dah habis, rasa penat gile pastu sedih pastu takut kena lagi pastu kol semua orang tapi takde orang angkat. Sape-sape yang dapat sms drp aku pukul 2-3-4 pagi tu maksudnya aku baru lepas kena sleep paralysis tu laaa. Hmm xbest kot macam ni.

Dan aku tak percaya pun benda ni sleep paralysis. Sebab kena apa tiba-tiba baru start tahun lepas? kena apa tak masa dulu-dulu time duk asrama ke? asrama kan banyak hantuuuu..nak2 dekat Smaasza masa form one dulu? Masa tu tak penah pun kena cekik hantu .

Kedua, kena apa kena cekik? Bukan sleep paralysis kena tindih ke? Kena cekik lagi rasa nak menangis tahu. Macam la kau ganggu rumah tangga dia , dia nak cekik-cekik leher kau -.

Bila cerita kat orang, diorang cakap "eleyh, tido tak baca doa letteww" Puihh diam ahh. Baik tak payah cerita. Kalau kau sendiri kena nanti baru padan muka.Sekarang cuma nak stop benda ni dari cekik leher aku je.Acane ek? -.  Tapi yang aku perasan benda ni datang cekik time tido mengiring je.Tak kira la ke kanan or ke kiri tapi time terlentang takde pulak dia mai. Haish.


Tolong la pegi main jauh. Tak tahan dah rasa. Balik rumah lagi melampau-lampau. Sebab tu tak suka tido awal. Lepas tu mesti kena cekik dek benda tu. Nampaknya pendinding doa kena triple la lepas ni. Sebelum ni double, dia still boleh tembus.


Benci ;'(

Tiada ulasan: