13/12/11

Homesick (lagi)


Aku benci kehidupan form one. Dahla masuk sekolah lambat semua orang dah chop ade kawan baik masing-masing aku sekor-sekor terkontang-kanting. Lapan bulan hidup super loser pastu baru ada kawan baik. Pathetic taak? -.-

Tapi bukan nak cakap pasal kawan. Sebab sekarang haa kawan terlalu berlambak, kau petik jari semua datang bagi pertolongan :D padahal tak pun kawan sejati susah nak cari weh *tetibe*

Aku tak tauuu aaa kenapa aku homesick gilaa akhir-akhir sem ni. Aku baru je sampai uia ni pagi tadi pastu aku rasa nak balik lagi weekend ni. Weekend minggu depan pun. Bila homesick gini memang parah aa. Kelas yang sebelum ni penuh, dah berlubang attendance aku ponteng.Ponteng sebab malas nak dengar lecture.Serabut pastu berangan sampai tembus dinding class.Last-last baik takyah g terus.Berangan atas katil empuk lagi syok. Masakkk la kalo kena bar -.-

Nak-nak course aku dia bagi schedule exam paling last. Means aku antara orang terakhir habes exam dan orang terakhir balek umah. Budak engine kaed bagai cuti sebulan aku cuti 3 minggu je nanti. S_al weh.

Tadi aku keluar toilet, ada sorang jiran sebelah pintu jerit bila tengok aku.Over gile jiran aku ni haha.Fizikal aku dah berubah.Rambut ponti dah takde. HAHA.

Mood nak belajar, tolong la datang tolong laaa. Fikir cgpa okay, fikir masa depan okay.Fikir anak-anak okay. ??

Off to class MAF- managerial accounting fundamental , class paling bosan abad ni sebab paling susah, lecturer perempuan, class ada lelaki bajet pandai pastu memang bosan bosan bosan. Aku tak berani nak ponteng class ni takut menangis je time final sebab sekali kau tak datang hmm, maksudnye kau undang gred C sebab susah gileeeee. ok over. banyak pulak bebel. okbaiii. nak balek umah ;'(

Tiada ulasan: